Nama Yb ni Norhizam.. Adun Dap Pengkalan Batu Melaka.. Viral kes dia mcm samseng ni lama dah.. Bukan baru… Sblm ni kes dia serbu premis haram tak berlesen.. Lepas tuhh ada lagi aku tak ingat dah dengan nelayan pon ada.. Terbaru kes bertekak dengan penduduk.. Kahkahkah.. Aku kenal dia ni nak kata rapat tak jugak.. Sblm ni tak silap dia drebar bus je.. Sbb dah pencen keje la bawak bus kot.. Tapi aku nak citer dlm samseng2 dia byk kes selesai beb… Dia lagi tegas lagi bagus buat kerja dari kebanyakan menteri.. Tapi itu la dia ni asal org tuhh Umno je dia alergik sikit.. Tuhh yang nampak kasar je ayat.. Aku pon tak setuju la dia ckp berkasar gituhh.. Tapi itu adalah dia yang aku kenal.. Mmg gitu cara ckp nya tegas nya… Apa yg di viral kan semua psl tindakan dia mcm samseng tp di sebalik isu dia sebenarnya telah selesaikan masalah.. Mcm viral baru ni isu jalan yang telah di turap kemudian laluan utama ke lebuhraya di tutup.. Mmg bahaya la sbb laluan shortcut lalu di kwsn perumahan.. Dia dpt aduan taman dia bertindak la.. Cuma org kampung tak boleh lalu jalan tuhh sbb di tutup.. Itu je isu nya… Just lps ni tegas tuhh bagus dah YB cuma perbaiki sikit kesantunan tuhh.. Haishh… Kalau anda tak bagus DAP tak akan ambil… Ingat senang nak lepas kerusi cina kepada melayu… Kahkahkah.. Byk masa lagi… Belajar jadi wakil rakyat untuk semua… In sha Allah..
steadyaku47 comment : another point of view on ths DAP YB…
Spread the love
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •